2015. november 25., szerda

Kami Garcia - Margaret Stohl: Caster krónikák

1. Lenyűgöző teremtmények

Gatlin megyében ritkán érték meglepetések az embert. Legalábbis azt hittem. Kiderült, nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Volt egy átok.
Volt egy lány.
És a végén
Ott volt egy sírgödör.
Lena Duchannes-hoz fogható lányt még nem láttak Gatlin városában. A középiskola új diákja mindent megtesz azért, hogy különleges képességeit és a családját sújtó évszázados átkot eltitkolja a városka vaskalapos polgárai és diáktársai előtt. Azonban az elfeledett Dél vadon burjánzó kertjeiben, borongós mocsaraiban és romos temetőiben nincs az a titok, ami örökre titok maradhatna. Ethan Wate számolja a napokat az érettségiig. Azon a napon nem csak a középiskolának, de Gatlinnek is búcsút akar mondani. Hónapok óta egy gyönyörű lány kísért az álmaiban. Amikor Lena beköltözik a város legrégebbi, egyben leghírhedtebb ültetvényére, Ethan megmagyarázhatatlan vonzódást érez iránta. Elszántan kutatni kezdi a kettejük közötti titokzatos kapcsolat eredetét.
Egy városban, ahol ritkán érik meglepetések az embert, egy titok mindent megváltoztathat.


2. Lenyűgöző sötétség




A tizenhetedik holdtól rettegő Lena megszökik Gatlinből. Szerelmét, Ethant újra különös rémálmok gyötrik, és sejti, hogy folytatnia kell halott édesanyja kutatómunkáját ahhoz, hogy Lenat az Igézők világában megtalálhassa és megmenthesse.






3. Lenyűgöző káosz

Néha nincs visszaút.
Ezúttal elmarad a happy end.


Ethan Wate azt hitte, képes lesz hozzászokni a déli kisvárosban, Gatlinben zajló furcsa és képtelen eseményekhez. Azonban amikor Lenával visszatérnek a Nagy Gáttól, a furcsa és képtelen új értelmet nyer. Sáskák, hőség és földrengések pusztítják a várost, mióta Lena kiválasztotta magát a Tizenhetedik Holdnál. Még a Lena családjában élő, hatalmas Igézőket is érinti a változás: kezdik elveszíteni az uralmat a képességeik felett. Ahogy múlik az idő, egyre égetőbbé válik a kérdés: mit, vagy inkább kit kell feláldozni ahhoz, hogy Gatlin megmeneküljön?

Bármennyire ijesztő ez a káosz, Ethan örül neki, mert eltereli a figyelmét a saját gondjairól. A fiút ugyanis újra rémálmok gyötrik, de most nem Lenával kapcsolatban: egy rejtélyes figura lép ki az álmaiból, és kezdi kísérteni napközben is. Közben Ethan egyre többet veszít el önmagából, nevek, telefonszámok, emlékek hullanak ki a memóriájából. Nem tudja, miért történik vele mindez, és retteg megkérdezni.


4. Lenyűgöző megváltás

Ethan immár a Másvilágról követi az eseményeket. Néhány nagyon várt és pár váratlan találkozás színesíti a halottak között töltött időt, azonban Ethan képtelen belenyugodni abba, hogy Lena és ő már soha nem lehetnek egymáséi egy közös világban. Amikor Prue néni felvillantja előtte a lehetőséget, hogy esetleg van módja annak is, hogy visszajuthasson a Halandók világába, Ethan minden kockázatot kész vállalni, hogy visszatérhessen szerelméhez. Hosszú és erőt próbáló út vár rá, mely során a régi szereplők mellé újak, hol viccesek, hol elképesztően ijesztőek, is csatlakoznak a történethez, amelynek kimenetele ugyan csak kétséges.
Hiszen hiába hitte Ethan, hogy halála helyrebillentette a Rendet, a történések erre sorban rácáfolnak.
A Rend helyreáll. Vagy nem.

Hamarosan elérhető!

57 megjegyzés:

  1. Van rá remény, hogy hamarosan felkerül a 4.rész?

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kéne a 4 rész valaki tudja mikor lesz meg?

    VálaszTörlés
  3. Szia, mikor kerül fel a 4. rèsz?

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nekem már meg van, küldjem át?

      Törlés
    2. Szia, a 4. Rész? Kérlek elküldenéd nekem is:
      Bontovicslaura98@gmail.com
      Előre köszönöm

      Törlés
    3. Szia, nekem elküldenéd légyszíves? :) kandi0550@gmail.com

      Törlés
    4. Szia, nekem elküldenéd légyszíves? :) kandi0550@gmail.com

      Törlés
    5. Szia nekem is elküldenéd?
      marosvolgyi08@freemail.hu

      Törlés
    6. Szia, nekem is elküldenéd? krisztinab01@gmail.com

      Törlés
    7. Szia! Elküldenéd nekem is? helldragon17@gmail.com
      Köszönöm!!!

      Törlés
    8. Szia nekem is elküldhetnéd :) adyx26@gmail.com

      Törlés
    9. Sziaa
      Nekem is átküldenéd? Légyszi

      Törlés
  6. Sziasztok. Mikor lesz fent a 4. rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nekem meg van, ha adsz egy e-mail címet szívesen átküldöm!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Nekem is elküldöd kérlek?
      Email: halasszdora@gmail.com

      Törlés
    4. Szia Andrea el tudod küldeni a negyedik részt nekem is.
      Email: csaktamas17@gmail.com

      Törlés
    5. Szia nekem is elküldöd légyszives? :)
      kucseranora@gmail.com

      Törlés
    6. Szia! nekem is el tudod küldeni légyszives? wagnerb1203@gmail.com

      Törlés
    7. Szia, ha nem lenne baj, akkor nekem is el tudnád küldeni ide: and.do.best@gmail.com ??? Előre is köszi :).

      Törlés
    8. Szia! Nekem is elküldenéd a 4. részt? helldragon17@gmail.com
      Köszönöm!!!

      Törlés
    9. Szia! Tudom régiek a kommentek, de olyan hálás lennék ha nekem is elküldenéd a negyedik részt.
      katonaalexandra2004@gmail.com

      Törlés
    10. Szia! Megkaphatom én is?!
      adri1122@freemail.hu

      Törlés
    11. Szia elküldenéd nekem is ? nzsofi1305@gmail.com

      Törlés
    12. Sziasztok!
      Nekem is elküldené valaki?
      reka13000@gmail.com
      Köszönöm szépen

      Törlés
    13. Sziasztok nekem is elkuldene valaki?
      janosmiko75@gmail.com
      Előre is köszi

      Törlés
    14. Sziaa
      Nekem is átküldenéd légyszi veronikahadadi62@gmail.com

      Törlés
  7. szia andre nekem is a negyedik reszet:olahbarbi98@freemail.hu. koszi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok. Csak az lenne a kérdésem, hogy lesz e 5, vagy a 4gyel vége van? Mert szükségem lenne egy könyv-sorozatra, mert a "laza" könyvek (3-400 oldalasak) sajnos 1 max 2 napig "élnek" nálam. Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia Andrea Jámbor,nekem is elküldenéd a negyedik részt?
      orsi.demeny@gmail.com
      Előre is köszi! :)

      Törlés
  9. Szia Andrea!
    Nekem is el tudnád küldeni a 4. részt? sotyek@freemail.hu
    Köszi Laci

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. vikycca91@gmail.com -ra is kérnék szépen valakitol, kosziiii :)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok.Valaki el tudná küldeni a 4-ik részt, ha meg kérhetém szépen! Erre az email cimre:bereckierik2000@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! valaki nekem is eltudná küldeni a 4. részt? erre az e-mail címre: kori9898@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Nekem is elküldi valaki?:) reka11262002@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok.
    Nekem is szükségem lenne a 4. részre.
    Küldje el nekem valaki kérem.
    Email: turi3@citromail.hu
    Hálás köszönettel, Turi Richárd!

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok.
    Nekem is szükségem lenne a 4. részre.
    Küldje el nekem valaki kérem.
    Email: turi3@citromail.hu
    Hálás köszönettel, Turi Richárd!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! :)
    Kérlek titeket, nekem is küldjétek el a 4. részt! Email: papaiannmaria25@gmail.com
    Előlre is nagyon köszönöm!! Annamari :3

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Elkuldene valaki nekem is a negyedik reszt. adrienkeres@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Ha bárkinek szüksége lenne erre a 4.részre (vagy más könyvre) nagyon szívesen elküldöm, csak írjatok rám, mert ide nem nagyon szoktam már feljönni :/
    E-mail címem: jamborandrea1989@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia. Nekem is elküldenéd a negyedik részt!
    h.noemi.1229@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a 4. részt? orsigula13@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok valaki el tudja küldni nekem a 4ik rèszt? ginovacak9294@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Tudom kicsit elkéstem, de valakinek nincs meg a 4. rész? Köszönöm szépen (aidakovacs26@gmail.com)

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 4.reszt??:))
    Nagyon megköszönném.

    veresnikolett02@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Szeretném kérni én is a 4.részt ha lehet!Előre is köszönöm szépen!
    iulcoheni@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Kérném én is a 4. részt. Köszönettel: tiberius1@freemail.hu

    VálaszTörlés
  27. sziasztok meg van valakinek a 4 dik resz? nem kuldene el nekem kkinga89.kk@gmail.com email cimre elore is koszonom

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem is a 4.részt? Előre is köszönöm. andrea.amdegha@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem is a 4.részt? orsolyapioker@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok.valaki el tudná küldeni nekem is a 4. részt?lukacsbarbi13@gmail.com

    VálaszTörlés