2015. november 27., péntek

Richelle Mead: Vérvonalak

1. Vérvonalak

Vámpírakadémia spinoffjaként kezelendő új sorozat meglepő fordulatokkal teli első részében sok eltemetett titok kerül a felszínre, és az új szereplők mellett olyan régi ismerősöket is üdvözölhetünk, mint Adrian Ivaskov, a lélekmágus szépfiú, vagy Abe Mazur, a tetteivel a törvényesség határán táncoló kalandor. Ahol pedig ők jelen vannak, ott a baj sem járhat messze.

A történet szerint Sydney, az Alkimista élete teljesen új fordulatot vesz, amikor kegyvesztett státuszából hirtelen a mora vámpírtársadalom egyik legrangosabb és legféltettebb tagja, Jill Mastrano személyes testőrévé nevezik ki. A vámpírok közelsége miatti viszolygása hirtelen eltörpül egy sokkal ijesztőbb probléma mellett: magántanulóként töltött gyermekkora után Sydney belecsöppen a gimnáziumi élet kellős közepébe. Miközben egy zaklatott lelkivilágú – mellékesen vámpír – kamaszról gondoskodik, és az iskolai klikkek között próbál eligazodni, az Alkimista berkeken belüli ármánykodással is meg kell küzdenie. Sydney hamarosan ijesztő események középpontjában találja magát. A diákok különleges képességeket biztosító tetoválásainak titkát, valamint a vámpírgyilkosságok rejtélyét is kénytelen lesz felderíteni. A tét a szeretett húga jövője, a saját karrierje és az akarata ellenére egyre jobban megkedvelt Jill élete.


2. Arany liliom

TALÁN A LEGTÖBB EMBER SZÁMÁRA ijesztő lehet egy földalatti bunkerba tölteni az éjszakáját egy vihar kellős közepén. De nem nekem. Megvolt a dolgok ésszerű magyarázata, így hát nem volt mitől félnem. Miközben egyre mélyebbre és mélyebbre ereszkedtünk felsoroltam maganban az okokat, amiért vállaltam ezt. A bunker még a hidegháború idején készült, amikor az emberek egy esetleges nukleális katasztrófától tartottak. A földalatti épület statikailag teljesen rendben volt. Ez volt a legfontosabb. És a vihar? Az egy egyszerű természeti jelenség – hideg, meleg front összecsapása. Az ember idelent sokkal nagyobb biztonságban van vihar esetén, mint a föld fölött. Szólva bizton mondhatom, hogy nem volt szokatlan számomra az a különös kiruccanás. Nem féltem. Minden ésszerű volt és logikus. Képes voltam megérteni. A probléma a munkámmal volt. Amikor az ember a napja nagy részét vámpírok és fél-vámpírok között tölti, fuvarozza őket, hogy vérhez jussanak és a létezésüket megpróbálja eltitkolni az egész világ elől… nos, mondhatni elég különleges életem van. Szemtanúja voltam jó pár véres vámpír akciónak és tudtam, hogy dacolnak a fizika törvényeivel. Az életem egy folytonos küzdelem volt, igyekeztem leküzdeni a félelmeimet és átlépni saját határaimat.



102 megjegyzés:

  1. Megvan esetleg a 3.-dik rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia igen van , ha kel elkuldom a 3 ,4 ,5, es 6 reszt magyarul
      cc.melinda@gmail.com irj es kuldom

      Törlés
    2. Szia! Esetleg el tudnád küldeni nekem is? E-mail címem: mysister.myqueen@gmail.com

      Törlés
    3. Szia , esetleg elküldenéd nekem is? E-mail címem : jooserika@yahoo.com

      Törlés
    4. Szia! Elküldenéd nekem is a többi részt. E-mail cím ibus18@gmail.com. Köszönöm

      Törlés
    5. Szia! Én is szeretném a többi részt. E-mail: meskete0309@citromail.hu Köszönöm

      Törlés
    6. Szia! Én is szeretném a többi részt. E-mail: meskete0309@citromail.hu Köszönöm

      Törlés
    7. Szia! Én is szeretném a többi részt! Előre is köszönöm! vargarebeka2@gmail.com

      Törlés
    8. Szia!
      Szeretném elkérni a 6. részt, ha van rá lehetőség! Előre is nagyon szépen köszönöm !
      banhegyimartina@gmail.com

      Törlés
    9. Szia, esetleg nekem is eltudnád küldeni a 6. részt? Előre is köszönöm! Email: csordasdorka2001@gmail.com

      Törlés
    10. Szia! elküldenéd nekem is a hatodik részt? Nagyon szépen köszönöm! :) Email: pacs@gmail.hu

      Törlés
    11. Szia. Én is nagyon szeretném a többi részét ha lehetne. 3-6 Előre is köszönöm. Címem: modlibeatrix@gmail.com

      Törlés
    12. Szia,
      Elküldenéd nekem is az 5. és 6. részt? Nagyon köszi előre is!:)
      A címem: niknixxx@gmail.com

      Törlés
    13. Én is szeretném elkérni az 5. és 6. részt magyarul :) Előre is ezer köszönet érte.
      Émailem: kocsmareka@gmail.com

      Törlés
    14. valakinek megvan a tobbi resze????? nyusszu@gmail.com nagyon megkoszonem

      Törlés
    15. Valakinek megvan a 3, 4, 5, 6ik részek ? Ha elküldene valaki azt megköszönném.
      vivien.szetlik2004@gmail.com

      Törlés
    16. Sziasztok! Megvan meg valakinek a 6. rész? Nagyon hálás lennék, ha valaki el tudna küldeni, ha lehetséges.
      delia7500@gmail.com

      Törlés
    17. Sziasztok! Ha valakinek megvan a 6. rész magyarul, el tudná küldeni a fekete.gigi@gmail.com címre? Köszönöm

      Törlés
    18. Valaki nekem is el tudná küldeni magyarul a 6. részt? Sehol nem találom..
      csogii98@gmail.com

      Törlés
    19. Valaki nekem is eltudja küldeni őket priket.328@gmail.com köszi :)

      Törlés
  2. Én is szeretném a többi részt is ha lehet kérni. E-mail:eva.kovacsik@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia eltudnád küldeni nekem a 4-5 részt is? Scribden akartam olvasni de a limit miatt egy hónapot kéne várnom azt nem bírom ki :( email: oroszbeus@gmail.com köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia a link alapján nem tudtam letölteni csak spanyolul találtam :( a 6. részt eltudnád küldeni nekem? E-mail: oroszbeus@gmail.com
      Előre is köszönöm.

      Törlés
  7. Sziasztok, elkérném én is a többi részt, ha lehet, köszönöm: gidaviki@citromail.hu

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok, valaki el kuldene nekem is a vervonalak 6-ik reszet? dori_knecht@yahoo.com Elore is koszonom szepen.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Én is szeretném elkérni a 6. részt! Eddig letehetetlen :)
    Címem: mosolygomarietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, szeretném elkérni a 6.részt én is.
    címem: l.krisz1326@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Én is szeretném elkérni a többi részt ha lehet :)
    Köszi előre is
    kucseranora@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3,4,5,6.részt magyarul! Email címem: barby64@freemail.hu Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 3,4,5,6 részt magyarul!
    Email címem:sziszke44@gmail.com
    Köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok :)

    Én is azért írok hogyha megvan valakinek a 6. rész, el tudná küldeni nekem? :)
    Email: lenna.ox7@gmail.com

    Előre is köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Valaki átküldené a 3,4,5,6 részt magyarul?
    E-mail: m.m.marcsy@gmail.com

    Kösziii

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!

    Nagyszerű az oldal!
    Én is szeretném elkérni a 3,4,5,6. részét a sorozatnak. bastet111@gmail.com
    Nagyon köszönöm! ☺

    VálaszTörlés
  17. Szia
    Szeretném elkérném a többi részt is.
    kictibancsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Szeretném elkérni a 6. részt.
    timea.barcsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok el tudná nekem valaki küldeni a 3,4,5 es 6-dik részt előre is köszönöm email: beata.kiraly99@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztooook!
    Én is nagyon szeretném elolvasni a 3., 4., 5. és 6. részt!
    El tudnátok nekem is küldeni?
    Emailom: urbankatka0@gmail.com
    Köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok, én is kérhetném a tobbi részt? 83Cicuska@azet.sk Előre is köszönöm. Imádom az oldalt.

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok.Valaki elküldené nekem a 6. részt magyarul?nikoletta941028@gmail.com köszi 😊

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! El tudná küldeni nekem valaki a 6. részt magyarul? anett19881118@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!szeretném kérni a 6.részt magyarul ha valakinek meg van.niki1028@freemail.hu nagyon várom köszi 😊

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!

    El tudnátok nekem is küldeni a 3-6 részt magyarul?
    anita_6@windowslive.com

    Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  26. Hello!

    Már éppen rávettem volna magam, hogy elolvassam a 6. részt angolul, de ha van lehetőség, akkor azért inkább magyarul vágnék bele. Megtennéd, hogy elküldöd nekem is a 6. részt? :)

    barna.eszter91@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Valaki nekem is el tudná küldeni a 6. Részt? Email:plutolove1003@gmail.com
    Köszönöm előre is!:)

    VálaszTörlés
  28. Üdv valaki el tudná küldeni nekem a hatodik könyvet?
    Email: szandi.etvs@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem is a hatodik részt? Előre is köszönöm! csordasdorka2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok. Én is a 6. részt szeretném. El tudná küldeni valaki? Köszi
    kovacsikeva@t-online.hu

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni a 3,4,5,6. részt?
    bolla.danka@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is a 6.részt?
    rekaagame@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Kérhetném én is a 6.részt magyarul? plandi77@gmail.com. Köszi szépen. :-)

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni a 3,4,5,6. részt?
    tike8787@gmail.com
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!
    Eltudná valaki küldeni a 6.részt magyarul? monikakalotai@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  37. Szia, esetleg nekem is eltudnád küldeni a 6. részt? Előre is köszönöm! Email:
    fododpetra980703@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! El tudná nekem küldeni valaki a 3-6 részt magyarul? címem: mesterkata91@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  39. Szia! Nekem is küldje el légyszi valaki a 3.,4.,5. és 6. részt. :) Nagyon nagyon köszönöm. email: toumetha@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! Én is szeretném kérni ha valaki el küldené a 6. részt. Köszike. 😊
    Email:nadasi94@freemail.hu

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok, elküldenètek nekem is a 6. rèszt? Cìmem: veronika_korosi@citromail.hu Köszönöm!

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok. Akinek megvan a 3,4,5,6 resz elkuldee nekem is email cim:
    adrienkeres@gmail.com
    Előrebis nagyon koszonom!

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok. Akinek megvan a 3,4,5,6 resz elkuldene nekem email
    adrienkeres@gmail.com
    Elore is koszonom.

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok. Akinek megvan a 3,4,5,6 resz elkulde nekem is email cim:
    adrienkeres@gmail.com
    Előrebis nagyon koszonom!

    VálaszTörlés
  45. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  46. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Át tudnátok küldeni nekem is a többi részt? Nagyon hálás lennék érte! A címem szu_villo@yahoo.com. nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Szeretném én is kérni a folytatásokat! Köszönöm!!
    bogyo1022@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Ha lehet en is kernem a 4. 5. 6.konyv magyar forditasat. Itt Hollandiaban is csak az elso 3 konyvet forditotak le. Elore is koszonom
    krisztinamolendijk@planet.nl

    VálaszTörlés
  50. Szia! Nekem is el tudod küldeni a többi részt? Biro.zsofi0826@gmail.com
    Előre is köszi❤

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!
    Ha még lehetséges, én is szeretném elolvasni a többi részt.
    rafagott2@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  52. Szia,
    Ha lehet nekem is kuld el a tobbi konyvet. viktorijah925@mail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a 3.,4.,5. és 6. részt magyarul? Nagyon hálás lennék érte! Emailem: mozsoliczmartina.mm@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Nagyon értékelném hogy ha valaki nekem is el tudná küldeni a 3.4.5.6. részeket. pntk.reka@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Én is nagyon szeretném a 3,4,5,6 részt :)

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni a többi részt az evelindora07@gmail.com
    ra

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni a többi részt az evelindora07@gmail.com
    ra.

    VálaszTörlés
  58. Halihó nekem is el tudná valaki esetleg küldeni a többi részt? Előre is köszönöm! Email címem: domcsu1995@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Ha lehet én is szeretném kérni a többi részt, topike.88@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  60. Sziasztoook:) Valaki légyszi elküldené nekem is a többi részt erre az e-mail-re: yfeltolto213@gmail.com
    Előre is nagyon köszi

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Megkaphatnám a 6. részt? vicus1225@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  62. Valaki el tudná nekem is küldeni a 3-6. kötetig?
    molnar0731@freemail.hu

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!Valaki el tudná küldeni a 6. kötetet magyarul. mano20121005@gmail.com. Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok. Én is szeretnem az 5. 6. Reszt magyarul. El tudna valaki küldeni? etun01@hotmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! Szeretném én is elkérni a 3-6. részt magyar fordításban. Előre is köszönöm! Email címem: katagruber5@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 6. részt magyarul. Előre is köszönöm. :)
    Email címem: ssikartep@freemail.hu

    VálaszTörlés
  67. Szia. Szeretném elkérni a 3, 4,5,6 részt email címem:danielkorasz@gmail.com. com

    VálaszTörlés
  68. Valaki el tudná nekem küldeni a többi részt is???? nyusszu@gmail.com
    Nagyon meghálálnám

    VálaszTörlés
  69. sziasztok, el tudná valaki nekem is küldeni a 3-6 részeket? köszönöm kosarovam@pobox.sk

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok!!! Én is szeretném elkérni a 3-4-5-6. Részt.. nyusszu@gmail.com
    Valaki küldje el nekem is... nagyon szépen köszönöm aki elküldi nekem

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok. El tudná nekem küldeni valaki a 3-4-5-6 részt? 18lau181@gmail.com Nagyon szépen köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem a 6. részt? dorina.bakics@gmail.com Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!

    Akinek megvan el tudná küldeni nekem a többi részt magyarul? kiss.mira27@gmail.com köszönöm :)

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Olyan sokan kértétek már 6.-ik részt, valakinek sikerült megszereznie? Ha esetleg olyan szerencsés, és igen, akkor nagyon-nagyon hálás lennék, ha elküldené nekem. A lányom óriási vámpír rajongó és már csak ez az egy rész hiányzik, és nagyon szeretném neki karácsonyra a teljes sorozatot:) Ha valaki elküldené, akkor a címem, ertel.eva@gmail.com. Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok, sorba állnék én is a 6. részért, bárki akinek megvan és elküldené, ezer hálám üldözné érte :D
    csillagdavidattila@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok!
    Ha volt bárki is szerencsés és megszerezte a 6. részt elküldené nekem is? magorian88@freemail.hu
    Köszönöm :D

    VálaszTörlés
  77. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  78. Helló! Ha valaki el tudná küldeni a többi részt (3-6-ig) magyarul, nagyon hálás lennék. Köszi!
    kopor.dianna@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok!
    Esetleg valaki el tudná nekem küldeni a 3.-4.5.6. részt?
    Előre is nagyon köszönöm.
    Tünde
    boszuh@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Helló! Ha valaki nekem is el tudná küldeni magyarul a többi részét azt nagyon megköszönném! Gitta gida450@gmail.com

    VálaszTörlés