2015. november 24., kedd

Nalini Singh - Egy világ - két faj - állandó küzdelem (Psy-Changeling) sorozat

1. Vonzódás

Sascha Duncan mentál. Mint fajának minden képviselője, ő is különleges mentális képességekkel rendelkezik és minden érzelmet, érzést száműzött az életéből. Sascha azonban más, mint népe többi tagja, és ezt a hibáját rejtegetnie kell.

Lucas Hunter alakváltó. Egyszerre ember és leopárd; az ösztönei, érzelmei és a falkája iránti szeretet vezérli.

A két faj eddig békében élt egymás mellett, most azonban háború fenyeget: egy mentál sorozatgyilkos szedi áldozatait az alakváltó nők közül. Lucas meg akarja találni a tettest, és ehhez Saschán keresztül szeretné megismerni az ellenség féltve őrzött titkait. Van azonban valami ebben a látszólag jéghideg lányban, ami lenyűgözi a férfiban lakó vadállatot. Csakhogy ez a vonzódás mindkettőjük vesztét jelentheti.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!


2. Látomás

Az Elcsendesedés ridegségében élő Faith NightStar képessége még a mentálok között is különleges: a lány a jövőbe lát. De amilyen értékes a tehetsége, olyan sérülékeny az elméje. Sötét víziók gyötrik, vért és halált lát – és valami még fenyegetőbb dolgot: érzéki gyönyört. Márpedig őt a legkisebb érzelem is az őrületbe taszíthatja.

Vaughn D Angelo a DarkRiver alakváltó falka tagja. Vadabb a többi falkatársánál, jaguár énje uralkodik rajta. A benne lakó macska pedig Faith-t szemelte ki prédájának, még akkor is, ha a vonzalma megölheti a lányt. Faith képességeit sok mentál a saját céljára akarja kihasználni. Ehhez irányítaniuk kell őt, és minden áron távol kell tartaniuk Vaughntól.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

3. Borzongás

Judd Lauren mentálképességei gyilkolásra valók. A mentálhálón egy titkos osztag katonájaként iszonyatos dolgokat tett; most a farkas alakváltó falka odújában a Mentál Tanács végzetes tervének meghiúsítására használja erejét. Az Elcsendesedést azonban nem törheti meg, mert ezzel a környezetére szabadítaná gyilkos hajlamait.

Brenna Shane Kincaid ártatlan farkas alakváltó lány volt, mielőtt egy sorozatgyilkos mentál elrabolta és megtörte az elméjét. Azóta látszólag felgyógyult, de a sérülések mélyebbek, mint ami a felszínen látszik.

Kísérti a múltja. Juddhoz fordul segítségért, de bármilyen erős is közöttük a vonzalom, a rideg mentál nem tudja megadni a lánynak azt, amire a teljes gyógyuláshoz szüksége van.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

4. Feloldozás

Clay Bennett falka nélkül, emberek között nőtt fel. Megpróbálta elfojtani leopárd énjét, de az a felszínre tört és embert ölt. A vérengzés után a fiú elvesztette egyetlen barátját, Talint is. A DarkRiver falka otthont és hivatást adott neki, de a lelkének fájdalmát, a bűnhődését nem tudta enyhíteni.

Talin McKade túlélte rettegéssel és szenvedéssel teli gyermekkorát. Régi rémálmaihoz azonban újabbak adódnak, amikor az utcagyerekek, akiket pártfogol, sorra tűnnek el. Talin szívének legfájóbb sebeit is hajlandó felszakítani, hogy megmentse őket: bár retteg a találkozástól, segítséget kér a legerősebb férfitól, akit valaha ismert.
Clay segít Talinnak, de közben szembe kell nézniük a közös múltjuk gyötrő titkaival is. Ha nem teszik, mindketten elveszítik az egyetlen dolgot, ami eddig életben tartotta őket.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

5. Szabadulás

Ashaya Aleine a látszat szerint a tökéletes mentál: rideg, érzéketlen és gyakorlatias. Ő a tudós, aki az egész mentál népet rabszolgasorba döntő implantátumot készíti. Valójában azonban elkeseredetten küzd, hogy megmentse a fiát, és szabaduljon a Mentál Tanács befolyása alól.
De hiába menekül: nem biztonságba kerül, hanem egyenesen a halálos alakváltó mesterlövész karjaiba fut. Dorian Christensen húgát egy mentál gyilkos ölte meg. A DarkRiver őrszem nem tud ugyan leopárd alakot ölteni, de a vadállat benne él, és bosszúra szomjazik.
Most mégis védelmeznie kell Ashayát és fiát. Dorian soha nem gondolta volna, hogy mentál iránt a gyűlöleten kívül mást is érezhet, de a szenvedély sokszor átírja a játékszabályokat.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!


6. Megperzselve

Mercy, a Darkriver őrszeme nem érzi túl jól magát a bőrében: idegesíti, hogy rajta kívül szinte mindenki párosodott már. Mégis feláll a hátán a szőr, amikor a Snowdancer farkasfalka hadnagya, Riley Kincaid birtokolni próbálja. A helyzeten már csak ront, hogy nagymamája jóvoltából feltűnik két idegen.

Mikor egy briliáns kutatót elrabolnak, Mercy és Riley együtt kell dolgozzanak a fiatal férfi felkutatásán, mielőtt fogva tartói úgy döntenek, többé már nincs hasznukra. Közben arra is rá kell ébredniük, hogy talán a megadás nem csak egy halálos összeesküvést fedhet fel, de olyan nyers szenvedélyt is, mely mindkettejüket megperzseli.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

7. Újjászületés

Amikor rátalált, öntudatlan volt, alultáplált, koszos, és nem emlékezett semmire. Csak annyi biztos, hogy veszélyes. A Shine alapítvány vezetőjeként Dev Santos népének legkényesebb titkai vannak birtokában, s éppen ezért az ő feladata, hogy kiiktassa az összes fenyegetést. Ez eddig sosem okozott számára problémát, sosem habozott... mígnem szembetalálja magát egy nővel, aki valószínűleg az ellenség legalattomosabb fegyvere.

Miután megfosztották az emlékeitől, és egy hidegvérű gyilkosság elkövetésére programozták, Katya Haas kétségbeesetten küzd a józan eszéért. Egyetlen reménye Dev. De hogyan várhatna bizalmat egy olyan embertől, aki minden valószínűség szerint egyben a következő célpontja is? Mert ebben a játékban valakinek meg kell halnia...

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!
9. Becserkészve

Drew Kincaid, a Snowdancer falka nyomkövetőjeként felkutatja az elfajzottakat, azokat az alakváltókat, akik (önkéntelenül, vagy készakarva) elvesztették az irányítást a bennük lakó állat fölött - néha pedig, ha túl messzire mentek, ha kioltották valakinek az életét, végez velük.

Mégis, semmi sem készíthette fel az előtte álló harcra: megnyerni egy nő szívét, aki lángra lobbantja és megperzseli az érzékeit, miközben térdre kényszeríti a benne lakozó farkast.

Indigo Riviere, a Snowdancer keménykezű hadnagya nem könnyen adja meg az érintés kiváltságát, főként nem az érzéki jellegűeket - és az utolsó, akitől várná, hogy felkelti az érzékeit, az Odú legmókásabb fickója. A józan esze azt diktálja, hogy táncoljon vissza, mielőtt a perzselő szenvedély mindkettejüket hamuvá égeti... csupán egyetlen dologgal nem számolt: Drew-val.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

10. Az Alfa Csókja

Attól a pillanattól kezdve, hogy leszakadt a Mentálhálóról, Sienna Laurennek csupán egyetlen gyengéje van: Hawke. A veszélyes és kiszámíthatatlan alfa az őrületbe kergeti az érzékeit.

Hawke magányos, mióta elvesztette a nőt, aki idővel a párja lehetett volna. Ám Sienna elkápráztatja, de be kell látnia, hogy a lány túl fiatal ahhoz, hogy kezelni tudja a farkas vad dühét.

Aztán Sienna megváltoztatja a szabályokat, és hirtelen eltűnik a távolság kettejük között. Csak ők vannak, két ember, akik próbálják kifürkészni egymás titkait a nyers érzelmek dúló viharában, miközben egy sokkal nagyobb harc közepébe csöppennek.

Egy halálos ellenség közeledik, hogy elpusztítsa a Snowdancert, és Sienna kénytelen egyetlen lapra feltenni mindent: a képessége talán elegendő lesz, hogy megmentse a falkát, és az alfát, aki egyet jelent számára minden szívdobbanással.

Figyelem: felnőtteknek szóló tartalom!

58 megjegyzés:

  1. Nagyon hálás vagyok a rajongói fordításokért, és hogy rátaláltam!!! Már nagyon rég szerettem volna elolvasni magyarul is �� Nem tudom fogtok-e fordítást készíteni még a részekből a : 11. Tangle of Need; 12. Heart of Obsidian könybekből és a novellákból, kiegészítő könyvekből mint például: 0,5. Beat of Temptation; 1,5. The Cannibal Princess; 3,5. Stroke of Enticemen;4,5. A Conversation;5,5. A Gift for Kit; 5,6. Movie Nigh;6,5. The Party; 7,5. Christmas in the Kitchen; 8,5. Whisper of Sin; 9,1. Wolf School;9,5. Declaration of Courtship;11,1. Poker Night;11,2. Stalking Hawke. Ezeket is szívesen olvasnám a kedvenc íróm egyikétől. Nagyon ügyesek vagytok, hogy lefordítottàrok. Köszönöm, hálás vagyok! További szép napot! Üdv: Artemisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kaptad meg a konyveket magyarul? Ha meg van elkuldened? nomycy@freemail.hu koszonom elore is

      Törlés
    2. Szia én is el szeretném olvasni oket ha meg vannak elküldenéd nekem is piroskak38@gmail.com

      Törlés
    3. Sziasztok!
      Ha megkaptátok el tudnátok küldeni nekem is?
      begovaczmaya1864@gmail.com

      Törlés
    4. Sziasztok! Nekem is tudnátok küldeni ha megvan?
      moulinier.eszter@gmail.com

      Törlés
    5. Én is el szeretném olvasni. Elküldenétek nekem is?
      szentesi.dori10@gmail.com

      Törlés
    6. Én is elszeretném olvasni. Elküldenétek nekem is?
      polka8@freemail.hi

      Törlés
    7. Nekem is légyszíves
      zsanciska@gmail.com

      Törlés
    8. Sziasztok!
      Ha valakinek megvan a Tangle of Need, ill. a 15. résztől felfele magyarul vagy angolul el tudná küldeni az alábbi email-címre: cziklin.anett@gmail.com.
      Előre is köszönöm!

      Törlés
  2. Sziasztok! Én is köszönöm ezeket a remek rajongói fordításokat, már nagyon kerestem, mivel nem tudok angolul, mikor megtaláltam, úgy megörültem, hogy folytathatom a sorozatot. Izgatottan várom a további fordításokat (remélem lesz ilyen) mert most kicsit üresnek érzem a napjaim mentálok, alakváltók nélkül :( A kedvencem egyértelműen Sienna és Hawke párosa de egyébként imádom mindegyik szereplőt és várom mi lesz a végkifejlet a mentál tanáccsal :) Szép hetet kívánok és eredményes fordításokat a jövőben !!! Üdv Éva

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Én is nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy továbbra is követhetem a történetet. Nagyon sokat kerestem, mire Rátok találtam, és alig várom a többi könyvet is. A nyolcadik részt nem találom, tervezitek a forditását? És a többit? Nagyon jó lenne! Csak reménykedem! Még egyszer nagyon hálás vagyok, és köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Én is köszöntem a fordításokat és remélem nem adtátok fel a többi részt, kíváncsi vagyok a végére:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok szeretnèm èn is megköszöni a fordìtásokat:) sajnos a becserkèszve könyvet nem lehet elolvasni esetleg feltudnátok tőlteni vagy elküldeni nekem emailben ? Nagyon megköszönèm d.bianka@citromail.hu

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok. Megszeretném kérdezni hogy eltudnátok e küldeni nekem e-mailben a 8 részt, és a 10-től ami meg van magyarul? Előre is köszi.
    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok. Megszeretném kérdezni hogy eltudnátok e küldeni nekem e-mailben a 8 részt, és a 10-től ami meg van magyarul? Előre is köszi.
    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok: Ha lehetséges, akkor el tudná küldeni nekem valaki Nalini Singh: Egy világ két faj állandó küzdelem 8. részét e-mailben magyarul? bataiedit@gmail.com Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Egy olyan kérdésem lenne,hogy valakinek nincs egy csaladfa képe?
    Mert néha nagyon nem tudom ki hova tartozik:(
    Ha valakinek lenne akkor el tudna nekem küldeni e-mailben?
    Előre is koszonom!:)
    szandisomogyi@hotmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    El tudná valaki küldeni légyszíves Nalini Singh Egy világ két faj állandó küzdelem 8., 9., 10. könyvét és az Angyalivadász 6. részét?
    Előre is köszönöm! :)
    emike3@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. evatoth 60@gmail.com2016. július 8. 21:57

    Sziasztok! A 8., és a 10. utáni részeket ha valaki eltudná küldeni? Angyali vadász 6? Légy szives! Előre is nagyon köszönöm!
    evatoth60@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Ezen a linken fent vannak Nalini könyvei. Amik megvannak. Sajnos az Egy világ két faj állandó küzdelem 8.részét senki se találja semmiylen fordításban úgy hogy az nincs köztük. Lehet hogy nem láthatjátok nem szoktam használni a driveot így kezelni se tudom. Ezen a linken vannak:
    https://drive.google.com/folderview?id=0B0XazFK_hHL8YW41T0pSNk1CZzQ&usp=sharing

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok: Ha lehetséges, akkor el tudná küldeni nekem valaki Nalini Singh: Egy világ két faj állandó küzdelem 8. részét e-mailben magyarul? kristoffka@gmail.com Előre is nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!

    El sem tudom mondani, hogy mennyire örültem, mikor megtaláltam a fordításaitokat. :D
    Így tovább tudom majd olvasni, szóval nagyon-nagyon köszönöm az eddigi fáradozást és reménykedem benne, hogy olvashatjuk majd a további részeket is. :)
    Viszont egy olyan kérdésem volna, hogy a 8. rész is meg van-e nektek? Ha igen eltudnátok küldeni nekem email-ben? (pesthy.szilvi@gmail.com)
    Előre is nagyon köszönöm és további jó munkát!
    Üdv.
    Szilvi

    VálaszTörlés
  17. Valakinek a 8. Nincs meg? nembrigitta001@freemail.hu ra el tudja küldeni? Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Valaki el küldené nekem a 8. részt előre is köszönöm.
    nyogeri.niki2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Nem tudja valaki a fordítók saját honlapjának a címét? Több fordításuknál is láttam, hogy kérték a honlapjukon kövessük a munkásságukat és ne terjesszék, de a honlapjuk megtalálhatósága a nevük vagy más kulcsszavak felhasználásával is szinte lehetetlen...
    Előre is köszi:
    Ina

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok,el tudná valaki küldeni a 8.részt nekem. Köszönöm!
    ide: olahannae@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Nagyon jók a fordítások! Hatalmas köszönet azoknak akik dolgoztak vele! Ha meg van a 8dik rész akkor nekem is elküldenétek!
    toth.bernadett18@gmail.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. Egyszerűen imádooomm és nem tudom letenni. Bárcsak lenne annyi szabadságom, de így marad szünetekben az olvasás. :( Megszeretném kérdezni hogy eltudnátok e küldeni nekem e-mailben a 8 részt ami meg van magyarul? Előre is köszi.
    nagy.szonja.bianka@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Imádom a sorozatot. Ha meg van a 8. rész valakinek eltudná nekem küldeni a következő e-mail címre smona72@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Szia :) koszonom a fordításokat. de a 8 hiányzik :( nekem is jó lenne ha valaki elkuldene. nagyon megkoszonném :) ramsayshasthia@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok.
    A 8. részt és a 11-től eltudná nekem valaki küldeni esetleg? Vagy tudnátok ajánlani olyan oldalt ahol megtalálom?
    Ezeket a fordításokat imádtam,köszönöm!!!!
    andy999@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok :)

    ezen az oldalon fordítják a 8. részt :)
    http://ginafordit.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 8.részt, és ha van 10-től felfelé akkor azokat is? Előre is hálásan köszönöm!
    Szn@kertvarosi.sulinet.hu

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni a 8.rész?? Illetve a 11.-től ha már megvan a rajongói fordítása??
    nikiii1023@gmail.com
    Előre is köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretném meg tudni hogy a 8- dik rész miért nincs fent. Nincs meg vagy elfelejtetétek feltölteni. Mert szeretném elolvasni,9,10, azt letöltötem 11-től ha van azt is kérném. Tneerzs62@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! Ha lehetséges, akkor nekem is elküldenétek a 8. részt, a luludarling@gmail.com címre? Nagyon örülnék neki... Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!

    Ha valakinek megvan, akkor én is szeretném elkérni a 8. részt: oszike@citromail.hu
    Előre is köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  32. 8. részt megköszönném
    dormar@zoznam.sk

    VálaszTörlés
  33. Nekem is jól jonne a egy világ kétt faj sorozatból a 8 rész, rusko.katalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Nagyon megköszönném én is: az egy világ két faj sorozatból a 8 rész, pamacska777@gmail.com Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok ha lehet én is kérnem a 8- dik részt és előre is nagyon szépen köszönöm naramaci277@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok. Valaki el tudná nekem is küldeni a 8.-9.-10.-részt? Nagyon hálás lennék érte. Az e-mail címem: morvay85@hotmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  37. hát keresem és keresem...... nincs valakinek meg a 8 rész ? és ha már van 11,12,13.... részek. Megkoszonném ha el tudna valaki kuldani :) rusko.kati@gmail.com . koszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok. Nekem is el tudnátok küldeni a 8,11,12,13 részt? Nem találom sehol őket. Előre is nagyon szépen köszönöm.
      balogh_v@freemail.hu

      Törlés
  38. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a 8.részt és a 10. felettieket. Előre is köszönöm.
    tamastimea628@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!Nekem is elküldené valaki a 8.rész. előre is köszönöm.
    gyugyeiandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! Ha valakinek megvan a 8.ès a 10. utáni rèszek,elküldenè nekem... golyamkatalin@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok! Nagyon örültem, hogy rátaláltam az oldalra. A 8. részt és 11.résztől kezdődően, ha valaki tudja, kérem küldje el nekem is : sophie891021@gmail.com Nagyon hálás lennék. Előre is köszi.

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Csak reménykedni tudok abban, hogy valakinek tényleg megvan a 8. és 11-12-13. rész magyar fordításban, átküldenétek nekem is: vardorka@freemail.hu-ra? Előre is köszönöm és hatalmas respect érte!

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok. Ha valakinek meg van a 11, 12, ... stb. részek magyar fordításban légy szi küldje el nekem az okatta75@gmail.com címre. Előre is nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! Imádom minden szavát a könyveknek. Aki tudja küldje el nekem is a 10-től felfele lévő részeket (11, 12, 13). A 4,5. 5,5. 5,6. 6,5. 7,5. 8,5. 9,1. 9,5. 11,1. és 11,2 is érdekel, ha megvan. Minden hála a szorgalmas és zseniális fordítóknak.
    hanna@szolokor.hu
    Előre is nagyon köszönöm. Anna

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok én is szivesen venném 10-től felfele a részeket mert sehol sem találom. Hálás vagyok a forditóknak köszönöm.Cimem: nazove391@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok esetleg valaki megkapta már 8-tol fölfelé? Legyszi kuldjetek el nekem is ide naramaci277@gmail.com elore is köszönöm

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok
    Valaki nekem is eltudna kuldeni 10-től fölfelé magyar fordításssal legyszives? nikolettherczeg12@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Szisztok en is kerhetem 10- től fölfelé ha valakinek meg van előre is köszönöm szépen naramaci277@gmail.com

    VálaszTörlés